PwC: Profesjonalne usługi dla trzeciego sektora

W ramach rozwijania postaw odpowiedzialnego przywództwa pracowników, PwC świadczy usługi Pro Bono na rzecz organizacji pozarządowych, wykorzystując umiejętności pracowników do potrzeb realizowanych lokalnie programów i projektów. Jest to jedna z kluczowych inicjatyw, która w sposób kompleksowy integruje nasze rozumienie odpowiedzialności zarówno względem społeczności lokalnych, rynku, jak i pracowników.

PwCInformacje o PwC W 1849 r.

Samuel Lowell Price założył pierwsze biuro firmy w Londynie. W 1874 r. zmieniła ona nazwę na Price, Waterhouse & Co. W 1982 r. powstała światowa sieć firm Price Waterhouse. W 1998 r., w wyniku światowej fuzji Price Waterhouse i Coopers & Lybrand, powstała PricewaterhouseCoopers (PwC). Firma zatrudnia około 150 tysięcy osób na całym świecie. W Polsce jest obecna od 1990 r., posiada biuro główne w Warszawie i pięć biur regionalnych. PricewaterhouseCoopers zatrudnia w Polsce ponad 1100 specjalistów i kadry wspierającej. Firma określa swoją misję jako pozostawanie czołowym usługodawcą na rynku usług profesjonalnych dzięki oferowaniu kompleksowych rozwiązań problemów klientów na rynkach globalnych, regionalnych i lokalnych.

Najważniejsze wartości korporacyjne to: jakość i doskonałość w działaniu, rozumiane jako dotrzymywanie obietnic i przekraczanie oczekiwań klientów, innowacyjność, wyrażająca się w rozwijaniu wiedzy oraz otwartości na zmiany, praca zespołowa, budowanie dobrych, długoterminowych relacji z klientami i w gronie firmy, dzielenie się wiedzą, wskazywanie najlepszych rozwiązań klientom, przejawianie inicjatywy w prowadzonych projektach.

Struktura korporacyjna firmy zakłada „partnerstwo” (ang. partnership) – czyli formę spółki, w której każdy partner jest współwłaścicielem. PwC podzielona jest na regiony – polska struktura należy do regionu Europy Środkowo-Wschodniej. PwC świadczy usługi w trzech liniach biznesowych: audytu, doradztwa biznesowego, oraz doradztwa prawno-podatkowego. Klientami są zarówno duże korporacje z kapitałem zagranicznym (główni gracze na rynku różnych produktów i usług), przedsiębiorstwa państwowe, jak i mniejsze firmy.

Strategia rozwoju w Polsce to oferowanie profesjonalnych usług, o najwyższej jakości oraz zintegrowanie trzech głównych linii biznesowych. Rezultatem integracji usług jest kompleksowa oferta obsługi klienta. Główne wyzwanie rynkowe.

15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu Zaangażowanie społeczne, PwC stanowi poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla klientów, a także rozwój i pozyskiwanie utalentowanych pracowników.

czytaj rownież

 

1dzien

Zadaliście naszym ekspertom dziesiątki pytań i otrzymaliście tyle samo odpowiedzi. Młode talenty z korporacji zdały Wam relację ze swojego dnia pracy.

zobacz co się działo >>

Nauka nie boli! Udowodnili to doświadczeni metodycy nauczania, którzy odpowiadali na Wasze pytania podczas 2. dnia eventu. Udostępnione testy kompetencyjne nadal czekają na śmiałków! 

zobacz co się działo >>

Better better, czyli jak efektywnie robić coś dla siebie. Eksperci opowiedzieli jak się motywować, jak ćwiczyć ciało i umysł, jak podróżować i nie stracić ani minuty wolnego czasu. 

zobacz co się działo >>