Everyday is Fashion Day

Z pasjami jest jak z modą. Wrzucone w najdalszy kąt szafy fascynacje zawsze wcześniej czy później wrócą do łask. Magdalena Jarmołowicz może to potwierdzić. Studiowała medycynę, później kognitywistykę. Następnie po latach zawodowej tułaczki dotarła na kierunek projektowanie ubioru, a modą interesowała się już od najmłodszych lat. To było to! Dziś jest projektantką, właścicielką marki Creative Director w Fashion Days. Pracuje w ekspresowym tempie i na międzynarodowym poziomie. 

Kiedy odkryłaś pasję do mody?

Pasję do mody przejawiałam już od najmłodszych lat, jednak utworzenie z pasji mojego „sposobu na życie” trochę mi zajęło. Najpierw studiowałam medycynę, później kognitywistykę, którą ukończyłam i dopiero po kilku latach „tułaczki” dotarłam na kierunek: projektowanie ubioru. W modzie fascynująca jest dynamika zmian, to jak wpływa ona na nasze funkcjonowanie w społeczeństwie, ale również sam ubiór. To on jest moja największą pasją i fascynuje mnie jego kreowanie, tworzenie inspirujących form i zabawa sylwetką.

Jak trafiłaś do zespołu Fashion Days?

Trafiłam do tej firmy jak działała jeszcze pod inną nazwą. Przeglądałam oferty pracy na popularnym portalu rekrutacyjnym i napotkałam ciekawą ofertę o tajemniczej nazwie – asystent działu produkcji kampanii. Spełniałam wszystkie kryteria wymienione w ogłoszeniu a oprócz tego miałam spore doświadczenie w pracy przy sesjach fashion, bo na studiach dodatkowo robiłam wiele takich projektów, zbierając materiały do portfolio.

Pierwsze wrażenia były fantastyczne – pamiętam z jak ogromną przyjemnością wstawałam rano i szłam do pracy. Teraz firma się mocno zmieniła – moje stanowisko też, jest dużo bardziej odpowiedzialne i przynosi chyba jeszcze więcej satysfakcji, ale też więcej obowiązków ;).

Fashion Days wchodzi w skład Grupy Allegro bardziej kojarzonej z nowoczesnymi technologiami niż z modą. Naprawdę można tam rozwijać modowe zainteresowania?

Można można. Fashion Days jest wyjątkowym miejscem, zatrudniającym wielu humanistów i artystów. Jest to praca trochę „taśmowa” bo ilość zdjęć, które powstają i tempo w jakim powstają jest olbrzymie, ale w związku z tym, jest tu bardzooo dużo miejsca na hiperkreatywność J. Stylizacje powstają w tempie 1 na 30 sekund, pomysł na makijaż i fryzurę musi przyjść w 5 minut a zdjęcie wizerunkowe powstać musi w pół godziny. Dlatego też znajomość mody i doświadczenie musi być bardzo duże, żeby tworzyć wysoką jakość w bardzo szybkim tempie.

Opowiedz o swojej pracy. Jakie projekty teraz realizujecie?

Naszym stałym projektem jest – być coraz lepszym i osiągnąć poziom światowy. Jako, że jesteśmy międzynarodową firmą musimy tworzyć zdjęcia na bardzo wysokim poziomie. Stale poszukujemy nowych modelek, nowych ludzi do pracy, pasjonatów, którzy wniosą dużo w nasz zespół. Staramy się tez rozmawiać z różnymi ludźmi, słuchać ich opinii i wynosić z tych „feedbacków” jak najwięcej.

Jakie macie pomysły na rozwijanie platformy Fashion Days?

Pomysłów mamy mnóstwo, cele są coraz większe, tylko czasu jest ciągle za mało.

 


Magdalena Jarmołowicz na co dzień Creative Director w firmie Fashion Days oraz projektant i właściciel marki odzieżowej Friends with Benefits. Kończy studia na drugim kierunku i już myśli o studiach podyplomowych.

 

 

 


allegro group

 

 

czytaj rownież

 

1dzien

Zadaliście naszym ekspertom dziesiątki pytań i otrzymaliście tyle samo odpowiedzi. Młode talenty z korporacji zdały Wam relację ze swojego dnia pracy.

zobacz co się działo >>

Nauka nie boli! Udowodnili to doświadczeni metodycy nauczania, którzy odpowiadali na Wasze pytania podczas 2. dnia eventu. Udostępnione testy kompetencyjne nadal czekają na śmiałków! 

zobacz co się działo >>

Better better, czyli jak efektywnie robić coś dla siebie. Eksperci opowiedzieli jak się motywować, jak ćwiczyć ciało i umysł, jak podróżować i nie stracić ani minuty wolnego czasu. 

zobacz co się działo >>